Mijn backpackreis door Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Alain van der Sluis - WaarBenJij.nu Mijn backpackreis door Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Alain van der Sluis - WaarBenJij.nu

Mijn backpackreis door Zuid-Oost Azië

Beste mensen,

Op 13 december vertrek ik voor mijn solo backpackreis door Zuid-Oost Azië. Ik zal onder andere Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam bezoeken. Via deze site zal ik proberen zoveel en goed mogelijk mijn ervaringen met jullie te delen. Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

Alain

Beste mensen, Via deze weg kunnen jullie mijn reis door zuid-oost azië volgen! Ik zal hier het een en ander delen wat ik ervaar en meemaak gedurende mijn (solo) backpackreis. Veel leesplezier! Groetjes Alain

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2369

Voorgaande reizen:

13 December 2016 - 30 November -0001

Mijn backpackreis door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: